Budapesti kirándulás - 2014. október 17.

Tanulói beszámoló a kirándulásról

Nagyon vártuk már a kirándulás napját. Reggel korán keltünk, hogy időben el tudjunk készülni. Vonattal mentünk Budapestre. Az utazás vidáman telt, jól éreztük magunkat. Amikor odaértünk a Keleti pályaudvarra, busszal mentünk tovább a Közlekedési Múzeumba. Nemcsak sok szépet és újat láttunk a múzeumban, de csapatmunkával feladatokat kellett megoldani, ami nagyon érdekes volt. Mi a régi postakocsikkal kapcsolatban kaptunk kérdéseket. Nekem a hajók és a gőzmozdony tetszett a legjobban. A múzeumlátogatás után elsétáltunk ebédelni. A bőséges és ízletes ebéd után körbejártuk a Városligetet. Bár végig esett az eső, a jókedvünket az sem tudta elvenni. A Hősök terén megnéztük a szobrokat, fényképeket készítettünk. Utána busszal mentünk el egy nagy bevásárló központba, az Aréna Plázába. Ott is nagyon jó volt, nézelődtünk, vásárolgattunk , sokat hülyéskedtünk, jól szórakoztunk. Számomra minden olyan jól sikerült, hogy jobbat nem is várhattam volna. A vége felé már sokan el voltunk fáradva, picit hideg volt , amikor sétáltunk vissza a Keleti pályaudvarra. Utána vonatra szálltunk, és boldogan jöttünk vissza a kollégiumba. Kicsit rossz volt másnap iskolába menni, mert szombaton is tanítás volt. Remélem, hogy máskor is lesz ilyen kirándulás.

Spisák Nikolett, Babus Szabó Alexandra

Múzeumpedagógiai programon készült tanulói alkotás (autós plakát)